1. ročník kongresu

Pracovní právo a personalistika 2024

   21. - 22. 3. 2024
   Česká republika, Hotel Sen****
STUDIO W
Poradce podnikatele, s.r.o.
Akce je pořádána pod záštitou Ministerstva práce a sociálních věcí
MPSV

O kongresu

Přijměte pozvání na jedinečný kongres pořádaný ve dnech 21. až 22. 3. 2024 v nádherném Hotelu Sen**** obklopeném přírodou Ladova kraje. Čekají Vás dva dny nabité odbornými přednáškami, moderními trendy v oboru, diskuzemi s předními odborníky, ale také wellness a relaxace v krásné přírodě kousek od Prahy.

Kongres je určený zaměstnavatelům, personálním manažerům, HR specialistům, HR administrátorům, firemním právníkům, advokátním kancelářím, mzdovým účetním a všem dalším, kteří se zajímají o aktuální legislativu, zkušenosti, trendy a výzvy v tomto oboru.

Přední odborníci
v ČR

nejlepší lektoři a lidé z praxe

Nové trendy
v oboru

novinky, legislativa, umělá inteligence

Wellness
a odpočinek

pohoda v Infinit SEN, krásná příroda Posázaví

Přednášky
i panelové diskuze

vyřešíte své dotazy

Bonusy
pro klienty

záznam na 30 dní, studijní materiály v elektronické podobě

Večerní networking
u dobrého jídla

předávejte si s kolegy z oboru své zkušenosti a zajímavé tipy

Garance
kvality

vzděláváme již více než 30 let a jsme v tom dobří

Záruka správných
informací

Krásné prostředí Hotelu Sen, na které se můžete těšit.

Příjemné prostředí, expertní společnost, nové informace a odpočinek

Zdroj: Hotel Sen ****

Přednášející

Mgr. Jana Skalková
Mgr. Jana Skalková
šéfporadkyně ministra MPSV ČR
Mgr. Taťána Zelená
Mgr. Taťána Zelená
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, vedoucí oddělení pracovněprávní legislativy
Gabriela Hrbáčková, MBA
Gabriela Hrbáčková, MBA
ředitelka Hofmann Personal Česká republika
JUDr. Bc. Michal Peškar
JUDr. Bc. Michal Peškar
partner Randl Partners, advokátní kancelář, s.r.o., předseda AKV
JUDr. Dominik Brůha
JUDr. Dominik Brůha
advokátní kancelář DOMINIK BRŮHA, advokát se specializací na pracovní právo, člen Kolegia expertů AKV Praha
Vladislava Dvořáková, Dis.
Vladislava Dvořáková, Dis.
Člen KE AKV, lektor, personální a mzdový auditor
Mgr. Vojtěch Klimeš
Mgr. Vojtěch Klimeš
ředitel vývojové divize a produktu OKbase, OKsystem a.s.
Bc. Dominika Pivodová Lišková
Bc. Dominika Pivodová Lišková
HR manažer, Ulovdomov.cz, Recruiter roku 2023
Ing. Kateřina Legnerová, MSc., MBA, Ph.D.
Ing. Kateřina Legnerová, MSc., MBA, Ph.D.
odborná asistentka VŠE Praha, lektorka, bývalá HR manažerka ČSOB
Mgr. Aneta Martišková, LL.M
Mgr. Aneta Martišková, LL.M
ředitelka vnějších vztahů a udržitelnosti, Edenred CZ
Bc. Martin Hradský
Bc. Martin Hradský
personální ředitel Trade FIDES, a. s.
Mgr. Tereza Vozobule
Mgr. Tereza Vozobule
ředitelka HR Services Europe, Microsoft a.s.
Mgr. Aleš Kalvoda
Mgr. Aleš Kalvoda
vedoucí Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj
Prof. JUDr. Petr Hůrka, Ph.D.
Prof. JUDr. Petr Hůrka, Ph.D.
člen legislativní rady vlády, profesor na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Univerzity Karlovy v Praze
Mgr. Matěj Daněk, LL.M.
Mgr. Matěj Daněk, LL.M.
advokát PRK Partners s.r.o.
Ing. Simona Sochorová
Ing. Simona Sochorová
HR ředitelka, Rohlik.cz
Lenka Hodačová Balvínová
Lenka Hodačová Balvínová
Mzdový a právní konzultant, Rohlik.cz
Ing. Jana Stehlíková
Ing. Jana Stehlíková
vedoucí sekce pro rovnost, Svaz personalistů ČR

Jména dalších přednášejících zveřejníme již brzy.

Program

Mgr. Petra Šimková,
moderátorka

Blok 1

Aktuálně ze světa pracovního práva 2024

9:00 – 10:00 hod.

Registrace účastníků s občerstvením

10:00 – 10:15 hod.

Zahájení kongresu

Mgr. Petra Šimková, moderátorka

Úvodní zdravice partnera kongresu

Ing. Jana Stehlíková, vedoucí sekce pro rovnost, Svaz personalistů ČR

Úvodní slovo

Mgr. Jana Skalková, šéfporadkyně ministra MPSV ČR
10:15 – 10:45 hod.

Novela zákoníku práce a další (ne)chtěné změny

Mgr. Taťána Zelená, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR vedoucí oddělení pracovněprávní legislativy

MPSV plánuje další novelu zákoníku práce, která by měla navázat na velkou transpoziční novelu z roku 2023. Cílem této novely je však posílení flexibility v pracovněprávních vztazích. Podaří se to?

10:45 – 11:15 hod.

Změny v zákoně o zaměstnanosti a agenturním zaměstnávání a jejich dopady na zaměstnavatele

Gabriela Hrbáčková, MBA, ředitelka Hofmann Personal Česká republika

Zákon o zaměstnanosti je v platnosti od 1.1.2024 a přináší zásadní změny o kterých by jste měli vědět!
Zásadní změny, kterými Vás provedeme:
• možnost ztráty živnostenského oprávnění až na 2 roky za umožnění výkonu nelegální práce, zastřeného zprostředkování zaměstnání či jeho umožnění
• informace k rozšíření ručení za úhradu pokut v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
• co všechno můžete požadovat po svých dodavatelích s ohledem na GDPR a celkově kontrola dodavatelského portfolia
• změny v jednostranném ukončování dočasně přidělených zaměstnanců, kdy od ledna nově platí 14 denní lhůta od doručení zaměstnanci (jak to bude ve ZD, při hrubém porušení, jaká jsou pravidla pro smlouvy uzavřené do konce roku 2023) a mnohem více.

11:15 – 11:35 hod.

Digitalizace pracovněprávních dokumentů a revoluce v jejich doručování

JUDr. Bc. Michal Peškar, partner Randl Partners, advokátní kancelář, s.r.o., předseda AKV

Jak ovlivnila digitalizaci novela zákoníku práce? Jak je to s elektronickým doručováním a doručováním do datových schránek? Co dalšího si na nás novela v oblasti digitalizace přichystala? Jaká úskalí, o kterých se příliš nemluví, digitalizace pracovněprávních dokumentů v praxi přináší? Je elektronický podpis jako vlastnoruční podpis? V průběhu příspěvku si v základních bodech zodpovíme výše položené otázky a předestřeme možnosti, které nám právní úprava v oblasti digitalizace a doručování umožňuje, abychom se mohli vyvarovat případným chybám.

11:35 – 11:55 hod.

Přestávka

11:55 – 12:30 hod.

Dohody mimo pracovní poměr – nové problémy a výzvy ve světle transpoziční novely ZP a konsolidačního balíčku

JUDr. Dominik Brůha, advokátní kancelář DOMINIK BRŮHA advokát se specializací na pracovní právo, člen Kolegia expertů AKV Praha

Nevyřešené problémy vyvolané transpoziční novelou (např. příplatky, dovolená od 1. 1. 2024 atd.), účinnost konsolidačního balíčku ve vztahu k DPP od 1.7. 2024 a další aktuální informace a zkušenosti v souvislosti s dohodami mimo pracovní poměr.

12:30 – 12:50 hod.

Dohody mimo pracovní poměr ze mzdového pohledu

Vladislava Dvořáková, Dis., Člen KE AKV, lektor, personální a mzdový auditor
12:50 – 13:30 hod.

Panelová diskuze 

13:30 – 14:30 hod.

Oběd

Blok 2

Trendy a výzvy personalistiky 2024

14:30 – 14:35 hod.

Zahájení 2. bloku

Mgr. Petra Šimková, moderátorka
14:35 – 14:55 hod.

HR budoucnosti: Jak digitalizace a AI mění personální práci

Mgr. Vojtěch Klimeš, ředitel vývojové divize a produktu OKbase, OKsystem a.s.

Digitalizace HR procesů pomáhá s efektivní firemní komunikací i překotnými legislativními změnami. Příspěvek poskytne inspiraci a praktické tipy pro personalisty a manažery, kteří hledají cesty, jak využít digitální transformaci a nové technologie k vyšší prosperitě a konkurenceschopnosti. Ukážeme si také, jak umělá inteligence přispívá k přesnějšímu a efektivnějšímu řízení lidských zdrojů, například když je využitá v plánování směn nebo kontrole docházky.

14:55 – 15:15 hod.

Nábor 2024: Jak získat TOP uchazeče a usnadnit si práci

Bc. Dominika Pivodová Lišková, HR manažer, Ulovdomov.cz, Recruiter roku 2023

Jak nalákat a nabrat TOP uchazeče? Jaké jsou trendy pro nábor v roce 2024? A jak do toho všeho zapojit AI? Kvalitní nábor není o velkých rozpočtech, obrovském HR týmu ani o nejdražším systému na trhu – pokud máte náborové procesy nastavené správně, můžete se obejít bez investic a dokonce peníze ještě ušetřit. V přednášce se dozvíte, jaké jsou pilíře fungující náborové strategie, jaké trendy stojí za to využívat i v čem vám pomůže AI. Odnesete si konkrétní tipy, jak v náboru získat konkurenční výhodu a zaujmout ty pravé uchazeče pomocí několika jednoduchých změn.

15:15 – 15:35 hod.

Synergie generací v pracovním prostředí

Ing. Kateřina Legnerová, MSc., MBA, Ph.D., odborná asistentka VŠE Praha, lektorka, bývalá HR manažerka ČSOB

Hlavní rozdíly v motivaci, přístupu k práci i v očekávání jednotlivých věkových skupin zaměstnanců a jak s nimi pracovat.

15:35 – 15:55 hod.

Tři pilíře moderních zaměstnaneckých benefitů

Mgr. Aneta Martišková, LL.M, ředitelka vnějších vztahů a udržitelnosti, Edenred CZ

Jak udržet krok s generací Z a s příchodem nových trendů na poli zaměstnaneckých benefitů? Už v příštím roce by „zetkaři“ měli tvořit až čtvrtinu pracovního trhu. Společně s nimi budou personalisté rovněž hledat odpovědi na zvýšenou poptávku po vyváženosti osobního a pracovního života, stejně jako způsoby, jak v post-pandemickém pracovním modelu budovat loajalitu ke značce zaměstnavatele. Expertka v oblasti benefitů představí tři pilíře, které vycházejí z nejnovějších datových průzkumů zaměstnaneckých preferencí, a na kterých by měla spočinout budoucnost odvětví HR - jsou jimi Wellbeing, Employee Engagement a rozvoj sociální dimenze benefitů. Společně představují recept pro zaměstnavatele, jak z nastupujících trendů vytěžit maximum.

15:55 – 16:15 hod.

Přestávka 

16:15 – 16:35 hod.

Zkušenosti s aplikací konsolidačního balíčku v oblasti benefitů

Vladislava Dvořáková, Dis., Člen KE AKV, lektor, personální a mzdový auditor
16:35 – 17:05 hod.

Jak dosáhnout větší angažovanosti zaměstnanců

Bc. Martin Hradský, personální ředitel Trade FIDES, a. s.

Často od manažerů slyšíme, že zaměstnanci nejsou dostatečně angažovaní, jsou málo aktivní. Slyšíme také stížnosti na problematické zaměstnance. V tomto příspěvku se dozvíte, jak pomocí strukturovaných rozhovorů zjistit, kde nás tlačí bota. Uvidíte komplexní výsledky těchto rozhovorů a jejich transformaci do konkrétních kroků (projektů) ve firmě. Dozvíte se také, jaké změny to přineslo.

17:05 – 17:50 hod.

Panelová diskuze

19:30 hod.

Večeře

Mgr. Petra Šimková,
moderátorka

Blok 3

Příklady dobré praxe v HR a nejčastější chyby zaměstnavatelů v oblasti pracovního práva

9:00 - 9:05 hod.

Zahájení 3. bloku

Mgr. Petra Šimková, moderátorka
9:05 - 9:35 hod.

Jak využíváme digitalizaci a AI k posílení HR služeb v Microsoftu

Mgr. Tereza Vozobule, ředitelka HR Services Europe, Microsoft a.s.

V tomto příspěvku bych se s vámi ráda podělila o to, jak využíváme digitalizaci a AI k posílení HR služeb v Microsoftu. Digitalizace a AI nám pomáhají zefektivnit a zlepšit některé klíčové procesy v HR, jako je nábor, hodnocení, rozvoj a odměňování zaměstnanců. Samozřejmě jsme se také setkali s některými výzvami a překážkami při implementaci digitalizace a AI v HR a o tyto zkušenosti bych se s Vámi ráda podělila.

9:35 - 10:05 hod.

Jak si udržujeme flexibilitu i po legislativních změnách

Ing. Simona Sochorová, HR ředitelka, Rohlik.cz
Lenka Hodačová Balvínová, Mzdový a právní konzultant, Rohlik.cz

Flexibilita je klíčová ke spokojenosti zaměstnanců a řízení výkonnosti. Ani po legislativních změnách se flexibility nemusíme vzdávat. Pokračujeme ve spolupráci s dohodáři, máme neomezený home office a dovolenou, podepisujeme elektronicky a automatizujeme HR procesy.

10:05 - 10:35 hod.

Změna motivačně-mzdového systému – na co si dát pozor

Bc. Martin Hradský, personální ředitel Trade FIDES, a. s.

Změna motivačně-mzdového systému je velký projekt, který zasluhuje řadu postupných kroků, aby vše dopadlo dobře a systém plnil požadovanou funkci. Přehledně se dozvíte, jaké fáze projekt měl, v čem byla úskalí, jaké bylo časování. Kteří zaměstnanci byli do projektu zapojeni a jejich role. Uvidíte také reakce řadových zaměstnanců z pohledu jejich motivace.

10:35 – 11:05 hod.

Panelová diskuze – best practice v HR

11:05 - 11:25 hod.

Přestávka

11:25 - 11:55 hod.

Úskalí personalisty – jak zajistit bezproblémový chod HR agendy

Prof. JUDr. Petr Hůrka, Ph.D., člen legislativní rady vlády, profesor na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Univerzity Karlovy v Praze

Personalisté, pracovníci HR a manažeři v rámci své pestré a velmi široké práce čelí z pohledu pracovního práva mnohým výzvám a úskalím. V rámci příspěvku se pokusíme hledat ta správná praktická řešení, jak těmito rozbouřenými vodami zdárně proplout.
Dotkneme se těchto témat:
• plnění informační povinnosti
• vycházení vstříc žádostem zaměstnanců a odůvodňování nesouhlasu
• respektování pozice slabší strany
• možnost dohody se zaměstnancem versus znění zákona
• jednání s odborovou organizací
• implementace častých změn právních předpisů
• požadavky unijního práva
• kontrola ze strany státu
• sledování judikatury
• realizace představ zaměstnavatele

11:55 – 12:25 hod.

Nejčastější pochybení firem v oblasti zákoníku práce - zkušenosti z pohledu inspektorátu práce ČR

Mgr. Aleš Kalvoda, vedoucí Oblastního inspektorátu práce pro Ústecký a Liberecký kraj

• výsledky kontrol SUIP v roce 2023
• nejčastější porušení pracovněprávních předpisů v roce 2023
• důvody kontrol
• příklady nesprávných postupů zjištěných při kontrolách
• kontrolní priority 2024

12:25 – 12:55 hod.

Nejčastější chyby v oblasti zaměstnávání cizinců - otázky nelegální práce, příklady z praxe

Mgr. Matěj Daněk, advokát PRK Partners s.r.o.

V souvislosti s nízkou mírou nezaměstnanosti a nedostatkem pracovní síly v ČR, se zaměstnávání cizinců dostává stále více do hledáčku většiny zaměstnavatelů. Tato problematika se ovšem vyznačuje poměrně složitou právní úpravou, je předmětem častých legislativních změn, a zaměstnavatelům hrozí vysoké sankce při porušení pravidel. Pojďme se tedy podívat na nejčastější případy nelegální práce, abychom se jim mohli do budoucna vyhnout.

12:55 – 13:25 hod.

Panelová diskuze - Nejčastější chyby zaměstnavatelů v oblasti ZP

13:25 hod.

Závěr kongresu

13:30 hod.

Oběd

Společnost Studio W, s. r. o., si vyhrazuje právo na změnu programu.

Vstupenky

Vychutnejte si program s 2denním pobytovým zážitkem v Senohrabech nebo nás sledujte online.

PREZENČNĚ
6 960 Kč bez DPH
Co zahrnuje vstupenka?
  • Prezenční účast na kongresu
  • Online školicí materiály
  • Záznam z celého kongresu na 30 dní
  • Oběd, večeře, coffee break a občerstvení během přestávek

* Cena vstupenky nezahrnuje ubytování v hotelu.

ONLINE PŘENOS
4 800 Kč bez DPH
Co zahrnuje vstupenka?
  • Online přenos z kongresu
  • Online školicí materiály
  • Záznam z celého kongresu na 30 dní

Objednávkový formulář

Pošlete nám zprávu a my Vás budeme zpětně kontaktovat.

Vaši objednávku Vám vyřídíme během do dvou pracovních dnů.

Typ vstupenky
Počet
{{ option.name }}
-
{{option.count}}
+
Cena: {{option.price * (1 - parseFloat(option.discountAmount))}} Kč,
Celkem: {{option.totalPrice}} Kč
Slevový kód
Výše slevy: {{option.discountAmount * 100}}%
Jméno účastníka
Email
Pozice
{{index2 + 1}}.
Jméno*
E-mail*
Telefon*
Pracovní pozice*
Ulice*
Město*
PSČ*
Název firmy*
IČO
DIČ

Ubytování

   Upozorňujeme, že v ceně vstupenky není zahrnuté ubytování.

Kapacita hotelu Sen v Senohrabech je již vyčerpaná.

Pro Vaše pohodlí jsme zajistili další možnosti ubytování v blízkých hotelech, které se nachází pouhých 10 minut jízdy autem od hotelu Sen (pokud byste na kongres rádi přijeli vlakem, ozvěte se nám).

Zámecký hotel*** Berchtold

Zámecký hotel*** Berchtold

Hotel se nachází v Kunicích (od hotelu SEN směr Praha). Nabízí komfortní ubytování v historické budově zámku s krásným parkem. V hotelu naleznete restauraci, kavárnu i whirlpool.

Jednolůžkový pokoj
1 600 Kč
Dvojlůžkový pokoj
2 200 Kč

Hotel***/* Akademie Naháč

Hotel***/* Akademie Naháč

Hotel se nachází klidné části Chocerad (od hotelu SEN směr Brno). Nabízí moderní ubytování, restauraci, bowling a wellness centrum se saunou a whirlpoolem.

Jednolůžkový pokoj
1 590 Kč
Dvojlůžkový pokoj
1 990 Kč

Ubytování zahrnuje:

  • snídani, wi – fi připojení, parkování zdarma

    Rezervace ubytování:

    BERCHTOLD

  • Ubytování v termínu od 21. – 22. 3. 2024 je možné rezervovat na e-mailové adrese: hotel@zamekberchtold.cz.
  • Při rezervaci ubytování uveďte, že ubytování objednáváte v rámci účasti na kongresu Studia W a Poradce podnikatele.
  • V případě jakýchkoliv problémů s rezervací, můžete kontaktovat recepci hotelu na telefonním čísle: +420 770 169 980.

    NAHÁČ

  • Ubytování v termínu od 21. – 22. 3. 2024 je možné rezervovat přímo on-line přes tento odkaz https://1url.cz/@pp0324. (pozor, je nutné nastavit správný termín ubytování!)
  • V případě jakýchkoliv problémů s rezervací, můžete kontaktovat recepci hotelu na telefonním čísle: +420 317 759 711 (kontaktní osoba paní Fialová).

    Chcete být informováni o novinkách?

    Zanechte nám svůj e-mail a my Vás budeme průběžně informovat o programu a dalších novinkách.

    Jméno
    E-mail*
    Pozice

    Souhlasím s podmínkami zasílání marketingových nabídek

    Organizátoři

    studiow
    PP CZ

    Partneři kongresu

    OKbase
    Edenred
    Hofmann personal
    Svaz personalistů České republiky
    AKV

    Mediální partneři

    Educity
    HR Forum
    mzdy pro lidi
    Kvasar
    EUC

    Digitální záznam

    V rámci oprávněných zájmů provozovatele, kterým je společnost Poradca podnikateľa, spol. s r. o., Martina Rázusa 23A, 010 01 Žilina, IČO: 31 592 503, S-EPI, s. r. o., Martina Rázusa 23A/8336, 010 01 Žilina, IČO: 36 014 991, Poradce Podnikatele, spol. s r. o., Jablonského 639/4, 170 00 Praha, Česko, IČO: 49678876, StudioW, s.r.o., Na Hřebenkách 72, 150 00 Praha 5, Česko, IČO: 60490306, bude o účastnících a zajímavých momentech události ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. f) všeobecného nařízení o ochraně údajů vyhotovená fotodokumentace a videozáznamy, které mohou být následně použité na propagaci aktivit provozovatele. Navzdory tomu, že vyhotovení uvedené dokumentace není podmíněné souhlasem dotyčné osoby, respektujeme váš případný nezájem o dokumentování vaší osoby.

    V uvedeném případě informujte při registraci některou z našich referentek nebo nám svoji námitku zašlete na e-mailovou adresu: blahutova@pp.cz, kosutova@pp.cz. Více informací o zásadách ochrany osobních údajů najdete v části Podmínky zpracování osobních údajů.

    Kontakt

    Místo konání kongresu:

    Hotel Sen ****
    Malostranská 344
    251 66 Senohraby
    Česko


    GPS souřadnice:
    49.8967522
    14.7150316

    Adresy organizátorů:

    StudioW, s.r.o.
    Na Hřebenkách 72, 150 00
    Praha 5, Česko, IČO: 60490306

    Poradce Podnikatele, spol. s r. o.
    Jablonského 639/4
    170 00 Praha, Česko, IČO: 49678876

    Máte dotazy? Neváhejte nás kontaktovat na telefonu +420 606 610 126 nebo emailem studiow@studiow.cz

    Souhlas s použitím cookies

    Tato webová stránka používá různé cookies pro poskytování online služeb, pro účely přihlášení, poskytování obsahu prostřednictvím třetích stran, analýzu návštěvnosti a jiné. V souladu s platnou legislativou prosíme o potvrzení souhlasu, nebo nastavení Vašich preferencí.
    Pamatujte, že soubory cookies jsou užitečné pro různá uživatelská nastavení a jejich odmítnutím se může snížit Váš uživatelský komfort.

    Vlastní nastavení cookies